Veelgestelde vragen

Ik heb mij geregistreerd, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Je ontvangt normaal gesproken binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen kan het zijn dat de e-mail in je map met 'ongewenste post' is belan...

Wat gebeurd er als ik betaald heb?

Je kunt gratis een account aanmaken en een menukaart ontwerpen. Hierbij heb je toegang tot alle functionaliteiten. Ben je tevreden met het ontwerp van je menukaart? Dan dien je ove...

Hoe kan ik mijn eigen logo toevoegen?

Je kunt je logo toevoegen op de ‘voorpagina’. Je logo het beste uploaden in een hoge resolutie in het bestandsformaat JPEG of PNG. De ideale grootte is 500 pixels bij 500 pixels (M...

Ik heb vegetarische gerechten op mijn menukaart, hoe kan ik dit aangeven?

Nadat je een gerecht hebt toegevoegd zie je een (+) icoontje achter je gerecht. Wanneer je hierop klikt kun je kiezen uit een aantal iconen, waaronder het icoon voor vegetarische g...

In welke papierformaten kan ik een menukaart ontwerpen?

Op dit moment kun je enkel een menukaart ontwerpen in A4 en A5 formaat. Op korte termijn gaan we het mogelijk maken dat je eenvoudig kunt ontwerpen in A5 Lang, A6, DIN, Carré M en...

Hoe kan ik voordat ik ga betalen zien hoe mijn menukaart eruitziet?

Tijdens het ontwerpen van je menukaart in onze editor krijg je al een beeld hoe je menukaart eruit komt te zien. Echter kun je eenvoudig een exact voorbeeld krijgen door op de ‘bek...

Ik heb mijn menukaart al ontworpen. Hoe kan ik thema of het formaat aanpassen?

Je kunt het thema of het formaat van je menukaart aan passen door je menukaart te open. Vervolgens klik je op “Thema” in het menu aan de linkerzijde. Je kunt nu kiezen voor een and...

Hoe kan ik producten op mijn menukaart verplaatsen?

Naast elk product zie je een ‘verplaats icoon’. Door op dit icoontje te klikken en je muis ingedrukt te houden kun je het product verslepen naar de gewenste positie op de kaart.&nb...

Hoe kan ik secties op mijn menukaart verplaatsen?

Naast elke sectie zie je een ‘verplaats icoon’. Door op dit icoontje te klikken en je muis ingedrukt te houden kun je de sectie verslepen naar de gewenste positie op de menukaart....

Hoe kan ik een tweede prijskolom toevoegen?

Je kunt een tweede prijskolom toevoegen door op het 'instellingen' icoon van de desbetreffende sectie te klikken. Hier kun je de optie van tweede prijskolom aan vinken. Je dient di...

Klaar om te starten?

Al reeds 1000'en zaken gingen u voor

  • Creëer een unieke menukaart
  • Simpel én snel ontwerpen
  • Exporteren in hoge kwaliteit
  • Gratis uitproberen
Online Menukaart heeft het voor ons restaurant veel gemakkelijker gemaakt om onze menukaart te onderhouden.
Cafe Cliniq